whinar dot wordpress dot com

Archive for april 8th, 2009

hej finisar

Posted on: 08 april 2009

från bronx! ba *ehhh* när började kickersmärket numero uno spotta ur sig helt acceptabla skor? man blir ju lite gla, för de ä så billi’!

blind

Posted on: 08 april 2009

2009-04-06-0312009-04-06-0622009-04-06-064

juridikum

Posted on: 08 april 2009

legallyblonde1

Etiketter:

miroir

oubliette

Posted on: 08 april 2009

oubliette032

igår såg vi det åttonde avsnittet på tredje säsongen av arkiv x; oubliette. och en av huvudkaraktärerna, lucy householder, gjorde mig så jävla förbannad. hon var ett sånt där nedtryckt, patetiskt kräk som inte höjer rösten och som typ aldrig har ögonkontakt med någon. hon har hållning som en grottmänniska, sörplar grå soppa med stirrande tomma ögon och tycker fett synd om sig själv och önskar att alla bara kunde låta henne vara ifred. jag hatar den karaktären p.g.a. hennes kuvade attityd och ovilja att hjälpa till, fast det är helt uppenbart att hon kan göra skillnad, och så blir jag typ SVARTSJUK för att mulder blir väldigt fäst vid henne?!

är jag normal?

mvh,

orolig.

Etiketter:

dagensshopping
påskgodis och tandkräm. that’s real classy.

den där tandkrämstuben är för övrigt den första tandkrämstuben detta hushåll har inhandlat sen 15:e sept förra året, det är 7 månader. vi har inte köpt tandkräm på mer än ett halvår. det beror på att jag fick massvis med tandkräm från pepsodent via en buzzador-kampanj och det räckte alltså i 7 månader. haha. *kul*

men nu är sötebrödsdagarna förbi och vi är tvungna att köpa tandkräm som alla dödliga.

känslokossa

Posted on: 08 april 2009

fan vad ledsen jag blev helt plötsligt. nisse ska åka till göteborg och hälsa på thomas och jag ska vara kvar här i förorten och jobba och ha ångest över framtiden. egentligen vill jag sitta på ett tåg mittemot nisse, äta påskgodis och se sverige susa förbi utanför fönstret. jag vill träffa thomas och se hans göteborg, träffa hans göteborgkompisar och se hans göteborgskola och hans göteborggata. men istället sitter jag här. och gråter över att nisse ska vara borta i 4 dagar.

ball and chain

Posted on: 08 april 2009

ballandchain


sweet tooth annie.



bloglovin



Maila mig

Kalender

april 2009
M T O T F L S
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

RSS Filmtipset

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

RSS Last.fm

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Blog stats

  • 18 956 hits

Stuffs