whinar dot wordpress dot com

hej finisar

Posted on: 08 april 2009

från bronx! ba *ehhh* när började kickersmärket numero uno spotta ur sig helt acceptabla skor? man blir ju lite gla, för de ä så billi’!

4 svar to "hej finisar"

samtidigt som fint blev likställt med kickers! eller ja när kickers började gilla fint? jag vet inte, men fina var dom, helst dom sista.

ja, jag gillar också de sista mest! sådär klossiga men ändå fina.

De sista har jag spanat på så jävla länge, de väcker ett sånt otroligt ha-begär, mest kanske för att de kallar färgen petrolium och det låter coolt.

nummer tre är nom nom, har tänkt så många gånger att nu jäklar ALLTSÅ skall jag beställa dom

varje gång = sand som rinner

nej vänta nu. det rann ut i sanden… aha. skorna = rann ut i sanden (dom löstes alltså upp)

Kommentera

sweet tooth annie.



bloglovin



Maila mig

Kalender

april 2009
M T O T F L S
« Mar    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

RSS Last.fm

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Blog stats

  • 17,953 hits

Stuffs

