whinar dot wordpress dot com

viva forever

Posted on: 18 april 2009

vivaforeverr

viva forever med spice girls är seriöst ASBRA. jag ÄLSKAR den. HELT SERIÖST, utan att skämmas. den får mig att gråta VARJE GÅNG.

Etiketter:

6 svar to "viva forever"

Spicarna har massor av skitbra låtar, men Viva forever är verkligen apbra! Får mig också att gråta. Den är fin! Måste lyssna nu!

true that! jag älskar den låten! och när jag var 13 samlade i hemlighet på spice girls saker i en mapp! gick utklädd på konserten också i hemlighet, mamma skjutsade mig till och från globen. jag var mel c. 😀

jaaaaaaa! åååååååh. så fin! *dör*

haha samma här! asså inte lipar men gillar!

jag vet. mig med.

/tårögd

katarina: ja fast ”viva forever” är ju typ den enda som jag fortfarande tycker är bra på riktigt. de andra är liksom höljda i ett lite pinsamt skimmer..

malin: i hemlighet? varför ville du vara hemlig? alla andra ungar skyltade ju med det! 😀

moa: man blir ju lite knäckt!

masha: hahaha. vad noga du var med att påpeka att du inte lipar! jag lipar iaf till typ ALLT.

GMT: bästa gråten ju!

Kommentera

sweet tooth annie.



bloglovin



Maila mig

Kalender

april 2009
M T O T F L S
« Mar    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

RSS Last.fm

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Blog stats

  • 17,953 hits

Stuffs

