whinar dot wordpress dot com

telefonförsäljare

Posted on: 17 april 2009

tele2

ja… det var tydligen en telefonförsäljare från tele2 som sa det där till en tjej han försökte sälja ett abonnemang till. hon är gay och det tyckte försäljaren var ”hot”. sen gissar jag att han försökte ”omvända” henne? eller bara göra henne illamående? either way; you’re in the doghouse now, buddy!

7 svar to "telefonförsäljare"

Jag undrar mest hur i allsina dagar telefonförsäljaren visste att hon var gay? Seriöst, hur kom det fram under samtalet?

hon fick tydligen frågan om vilka andra som stod folkbokförda i hennes hushåll, och när det framgick att det var en annan tjej så flippade försäljaren!

Snacka om att gå igång för lite, och seriöst, även om han nu tänder på lesbiska(??) så skulle hon ju faktiskt kunna bo med en kompis. Jag fattar ingenting.

Säljaren borde få sparken!
Men jag har träffat lesbiska som kan vara
väldigt spydiga mot oss normala heterosexuella.

”normala heterosexuella”? EH.

john: rolig du är!

mikaela: jag gissar att john är ironisk? och att hans mailadress också är ironisk? antifeminist@passagen.se?

En limerick om detta är publicerat i vår blogg, kika gärna!

porfyrit.blogspot.com

Kommentera

sweet tooth annie.



bloglovin



Maila mig

Kalender

april 2009
M T O T F L S
« Mar    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

RSS Last.fm

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Blog stats

  • 17,991 hits

Stuffs

