whinar dot wordpress dot com

camilly-lily

Posted on: 16 april 2009

igår var så najs. siri kom och mötte mig vid arkitekthögskolan efter att jag hade lämnat in provet, sen gick vi och köpte glass och mötte camilla & martin. vi fikade på citykyrkan och sen åt vi fransk linsgryta och drack vin tills det var läggdags. camilla är full av galna historier. det här är den enda bilden jag hann ta innan kamerans batterier dog:

camilly

men nu är provet ute ur mitt system och det känns skönt! nu ska jag bara försöka komma på vad jag ska belöna mig själv med..

1 Response to "camilly-lily"

[…] blogg som jag följer dagligen sedan ett par månader tillbaka är Whinar. Anna/annahita/Annie (vad heter du egentligen) kan få de mest vardagliga händelser att bli […]

Kommentera

sweet tooth annie.



bloglovin



Maila mig

Kalender

april 2009
M T O T F L S
« Mar    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

RSS Last.fm

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Blog stats

  • 17,953 hits

Stuffs

