whinar dot wordpress dot com

*boing boing*

Posted on: 16 april 2009

*boing boing*

4 svar to "*boing boing*"

Jag missunnar inte scarlett hennes jugs, men på den här bilden ser det ju galet ut, som kotletter! Bland det fulaste om finns vad gäller den kvinnliga fysionomin (som man förstås ska prisa) är när hyllan för tankarna till en kotlett, uuuuh!

Haha, jag förstår inte riktigt kopplingen till kotletter men jag håller med. Scarlett må vara otroligt vacker men någon borde säga till henne att bysten inte är till att ställa vinglas på.

hahahah! jag tänker bara på extremt överdimensionerad bubbelplast…

ojdå. vad frodig hon är.

Kommentera

sweet tooth annie.



bloglovin



Maila mig

Kalender

april 2009
M T O T F L S
« Mar    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

RSS Last.fm

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Blog stats

  • 17,953 hits

Stuffs

