whinar dot wordpress dot com

miss you

Posted on: 13 april 2009

uuuuuuuuuuuuuhhhh… VARFÖR kan jag aldrig sova mer än typ 5 timmar när jag har gått och lagt mig med alkohol i blodet? jag vaknade vid åtta av att jag trodde att solen sken in i rummet, men det gjorde den visst inte alls.

nåväl. jag tryckte i mig en blodgrape i ren panik för att den var så jävla god, haha, jag har haft riktig tur med frukt de senaste dagarna. men den där blodgrapen alltså, jag tror faktiskt aldrig att jag har ätit något så fullkomligt  perfekt. rent överjordiskt. den smakade liksom VACKERT. den var så påfallande god att jag pratade högt för mig själv, jag sa; ”fan vad god!”. fast jag var helt ensam hemma. haha.

det här lyssnar jag på nu, medans jag försöker städa upp lite innan nisse kommer hem idag (inte en dag för tidigt):

cliquez ici!

klicka på omslaget för att lyssna på spåttifaj.

det är kul förresten, att jag liksom ”unnar mig” att vara stökig som ett djur när han inte är hemma. jag kastar typ skräp på golvet; vårt hem ser ut som en svinstia. ej ok.

Etiketter:

Kommentera

sweet tooth annie.



bloglovin



Maila mig

Kalender

april 2009
M T O T F L S
« Mar    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

RSS Last.fm

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Blog stats

  • 17,990 hits

Stuffs

