whinar dot wordpress dot com

mina två favoritmän

Posted on: 13 april 2009

1195s1b3y0e3c

HALLÅ!!!!!!!!!! HUR FAN HAR JAG KUNNAT MISSA DETTA?!!? det finns en film med alan rickman OCH mos def i huvudrollerna! den heter something the lord made och handlar om de två läkarna som utförde världens första hjärtoperation. förutom det utspelar den sig under depressionen i den amerikanska södern och att en vit man och en svart man arbetar tillsammans som jämlikar var väl minst sagt provocerande. asså jag MÅSTE se den. genomsnittsbetyget på filmtipset är en 4:a, så man ska inte låta filmens otroligt fåniga trailer avskräcka.

PS. förlåt för allt tjat om mos def. jag inser att jag håller på att utveckla en obsession, jag ska bespara er den. haha.

Etiketter: ,

Kommentera

sweet tooth annie.



bloglovin



Maila mig

Kalender

april 2009
M T O T F L S
« Mar    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

RSS Last.fm

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Blog stats

  • 17,990 hits

Stuffs

