whinar dot wordpress dot com

:|

Posted on: 12 april 2009

2009-04-06-237

asså. vin. det funkar ju. jag må se svullen, trött och olycklig ut på bilden, men innerst inne kan jag inte riktigt komma ihåg vad det egentligen var som gjorde mig så upprörd.

fick förresten ett sms från min fina lilla chefis alldeles nyss:

”hej annahita! det är ingen fara, det händer alla! verkligen, tänk inte på det. ha en trevlig kväll.”

en blomma ska hon ha, min lilla chefis! jag är allright nu.

7 svar to ":|"

vin is the shit, funkar varje gång.
och för att få dig må lite bättre (?) måste jag berätta en pinsam grej: drömde i natt att du och jag var brevkompisar och skickade riktiga brev fram och tillbaka mellan stockholm och madrid. haha!

hahaha ÅH VAD GULLIG DU ÄR!! kan vi inte bli brevisar 4 reals?! jag hade en brevis en gång, men hon dog.

obs: ej skämt.

hon dog alltså, shit. sorgligt! :O
men angående brevisar så är jag på! så klart!

ja, det är sjukt faktiskt. ingen vet varför. 😦 det är hon som jag har tatuerat på min handled ju! älskar henne 🙂

JAAA! skicka vårtecken från madrid! fast där är det säkert sommar iofs. minns du förresten att du skulle bli min personal shopper på sephora?! 😀 det kan hända att jag har ett uppdrag åt dig. då kan vi slå två flugor i en smäll; smink + riktiga brev. fan, jag känner på mig att detta kommer bli grymt! *full o gla*

*drömmer sanndrömmar*
hahaha, i’m such a geek. mailar dig!

skönt att du har en sån fin chef!

Yay för chefer som skickar snälla sms 😀

Kommentera

sweet tooth annie.



bloglovin



Maila mig

Kalender

april 2009
M T O T F L S
« Mar    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

RSS Last.fm

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Blog stats

  • 17,953 hits

Stuffs

