whinar dot wordpress dot com

kobolt

Posted on: 10 april 2009

2009-04-06-100

2009-04-06-102

kolla, det är vår, för jag har dragit på mig nåt annat än svart. det är visserligen en sunkig gammal t-shirt som jag grävde fram ur botten på en låda med herrkläder vid nån whyred-utförsäljning, men den är fortfarande i färg!

OCH – jag käkade frukost på balkongen.

i övrigt… jag är världens tråkigaste jeans-och-tshirt-tjej. jag kan inte hjälpa det.

7 svar to "kobolt"

Men det är ju fräcka detaljer i form av knappar på sidan?! Haha, fint iaf. Och det är så svårt att ta sig från jeans- och tishaträsket, när jag försöker blir det typ nån speciell detalj på trjöjan, inte mer. Känns jävla blekt och fantasilöst men har tänkt på att mina ”klänningkompisar”, har en som nästan utan undantag alltid bär klänning, rör sig inom en ganska snäv ram klädwise de med..

haha! vi har fyra gemensamma vänner på fb, och det råkar vara några av min bästa vänner! eller ja mitt ex, johan, min fd arbetskamrat från beyond retro, katja, min gamla bästis, filip och mitt ex bästa vän oscar.

Åhh… jag önskar så innerligt att jag kunde hitta min balkongnyckel. God damn it!

jag har alltid hatat blåa kläder innan för min mamma har alltid sagt att vi inte passar i blått i min familj hahaha. så jävla sepe grej men det har typ satt sig. men nu har jag börjat gilla blått som fan! tröjan var fin ju!

karin: ja, fast jag har nog ändå högre ambitioner än så… jag vill liksom egentligen leva ut alla mina fantasier om konstiga snitt och omatchade mönster och varje gång jag ska köpa nåt nytt tänker jag att nu fan ska jag ha nåt roligare än nåt långärmat svart. men så blir det alltid samma sak iallafall.

malin: haha va! tokit! men asså ja, det är ju mer förvånansvärt att andra stockholmstjejer i vår ålder inte har några gemensamma vänner med en. med tanke på att stockholm är så himla litet!

katarina: oj, vilken bummer! vad opraktiskt det känns, med balkongnyckel… är det en barnsäkerhetsgrej kanske?

emelie: jaa, du har väl till och med blått på dig på din cv-bild? 😀

va gulli du e asså.

I hear ya… När jag funderar/planerar/fantiserar över framtida klädinköp är ju spektrat mkt bredare än när jag kommer ut ur affären. Tror bla. det beror på att jag blir så jävla snål att jag tänker att jag måste köpa nåt safe som jag kan använda mkt och som passar till resten av min garderob. Men ser jag tillbaks de senaste åren så har jag faktiskt breddat mig/”ändrat stil” lite klädmässigt ändå. *stolt*

Kommentera

sweet tooth annie.



bloglovin



Maila mig

Kalender

april 2009
M T O T F L S
« Mar    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

RSS Last.fm

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Blog stats

  • 17,990 hits

Stuffs

