whinar dot wordpress dot com

mosey mos

Posted on: 07 april 2009

mosey mos

oh! mos def gästspelar i house! OH!

Etiketter: ,

4 svar to "mosey mos"

men hallå, nu måste jag fråga. laddar du ner fortfarande?
jag har seriöst inte vågat sen första april.
vadskamangöra?

jag har faktiskt inte tankat något sen 1:a april, men det beror inte på ipred utan mer för att jag inte har nåt behov just nu, har hårddisken full med massa roliga grejer som jag vill titta på först… men jag tänker nog fortsätta tanka som vanligt asså.. jag har svårt att se att de skulle åtala mig för fildelning. för jag laddar bara ner, jag delar inte ut dem.

Kommentera

sweet tooth annie.



bloglovin



Maila mig

Kalender

april 2009
M T O T F L S
« Mar    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

RSS Last.fm

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Blog stats

  • 17,990 hits

Stuffs

