whinar dot wordpress dot com

glorious fudz

Posted on: 07 april 2009

2009-04-06-012

det där åt vi igår. en gudomlig pastasallad med avocado, mozarella, champinjoner, bacon, grillad kyckling och pesto. and there’s more where that came from! jag sköljde ner det med några glas av ett födelsedagsvin, dock slutade det med att jag somnade med huvudet i nisses knä, mitt i ett avsnitt av arkiv x. precis som vanligt alltså. *kronisk trötthet*

5 svar to "glorious fudz"

Jag sörjer att min karl avskyr Arkiv X, jag vågar fan inte titta på’t ensam! 😦

va? hur kan man AVSKY arkiv x?! varför gör han det?! :O

Han ogillar ALLT som remote overkligt.. LOL. Typ Star Wars (till och med the originals!), Aliens, X Files osv osv.

du hitta inge glas va? *nomnom*

maria: haha, precis som min pappa! det är liksom inte ens som att de hakar på för att det är SPÄNNANDE. låt var att det är orealistskt; det kan ju vara spännande för det!

amanda: oj, shit. det tänkte jag inte ens på :S
men nej, inga glasskärvor! det var ju iofs en sån där färdiggrillad kyckling som man tar ur en varm monter i affärn.. oh well. gött vare.

Kommentera

sweet tooth annie.



bloglovin



Maila mig

Kalender

april 2009
M T O T F L S
« Mar    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

RSS Last.fm

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Blog stats

  • 17,953 hits

Stuffs

