whinar dot wordpress dot com

ego tripping at the gates of hell

Posted on: 07 april 2009

thcinnamoroll2
vad har du gjort idag? kollat på heroes, ritat, bloggat, duschat.
var det givande? rätt mys faktiskt!
vem hade du senast en seriös pratstund med? siri och jag var lite seriösa i fredags.
gillar du att slåss? nej, det är hemskt att slåss >____________<
är du seriös? jag är nog lite väl seriös ibland. tar livet på alldeles för stort allvar, jag borde lära mig att re-la-la-laxa!
vem gillar du mest i din klass? går inte direkt i nån ”klass”.
vad gör du nästa år? pluggar förhoppningsvis något som tar mig någonstans.
har du utländska föräldrar? ja, finland + iran. en överraskande vanlig kombination faktiskt.
gillar du att laga mat? ja, fast nisse gillar det nog ännu mer än jag. han är väldigt duktig på att laga mat.
märkeskläder eller secondhand? men.. haha. allt som är fint *hihi*
är du sexuellt frustrerad? hej hej!
vem är bäst just nu? nisse. always & forever nils.
vem är snyggast just nu? nils. se ovan.
kan du stå på händer? jag minns att vi fick testa det på gympan i högstadiet men jag minns inte om jag lyckades eller ej.
vem är snyggast i the strokes? han som spelar gura och inte har afro.
blyga eller framåt killar/tjejer? ORKAR INTE MED BLYGA MÄNNISKOR. om man är blyg efter att man fyllt 10 år så borde man faktiskt skärpa sig.
är du bra på att måla? nej, herregud. känns som att jag borde vara det.
vad har du mvg i? hade mvg i det mesta, haha. nej, vaddå ”haha”? det är grymt.
vad har du ig i? ingenting. det är också grymt.
vilket land vill du helst besöka: jag är alltjämt sugen på new york. men egentligen skulle jag nöja mig med vilket land som helst.

Kommentera

sweet tooth annie.



bloglovin



Maila mig

Kalender

april 2009
M T O T F L S
« Mar    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

RSS Last.fm

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Blog stats

  • 17,990 hits

Stuffs

