whinar dot wordpress dot com

berlin 2005

Posted on: 07 april 2009

här ska ni få se! jag hittade gamla foton som jag tog med min analoga systemkamera när jag var i berlin hösten ’05. det är 3,5 år sen. helt sjukt. men ja, man förändras ju. jag minns hur jag såg ut då, ful jävla ankunge asså hahah. men ja. här har ni lite artsy fartsy tysklandsfoton som även är resultatet av projektarbetet man hade i 3:an.

Etiketter:

6 svar to "berlin 2005"

(tack för hjälpen, nu har jag gravatar! problemet innan var att det inte funkade att ändra från wordpress, men gick jag direkt in på gravatar.com som du saaa så funkade det perfa!)

snygga bilder, jag gillar den där du tar kort på dig själv spårvagns(?)fönstret. den rödgula.

eller inte… :/

joo, eller va? du har visst en avatar! 😀

meh, nu funkar det! 😀

Jag gillar brofundamentet med fåglarna!

maria: brofundamentet är faktiskt ingen bro, det är olympiastadion!

Kommentera

sweet tooth annie.



bloglovin



Maila mig

Kalender

april 2009
M T O T F L S
« Mar    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

RSS Last.fm

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Blog stats

  • 17,990 hits

Stuffs

