whinar dot wordpress dot com

miljövänligt schampoo

Posted on: 06 april 2009

mop2

en fin tjej som jag stalkar som har världens vackraste hår har skrivit att hon har gått över från hennes redkenprodukter till mop. jag blir riktigt nyfiken! jag är ju inställd på att byta ut alla mina vanliga skönhetsprodukter mot ekologiska och djurvänliga diton och mop är organiskt och dessutom billigare än simply organic, som jag ju har testat förut. simply organic är riktigt bra, men också riktigt dyrt. en flaska på 250 ml tingar 230 kr och mop ger faktiskt mer för mindre pengar då en flaska citrongrässchampoo på 300 ml bara kostar 165 kr. balsamet kostar detsamma. och förpackningarna är så fina; det bådar gott!

är det nån som har erfarenhet av mop haircare? plis help!

5 svar to "miljövänligt schampoo"

Jag körde MOP ett tag, men mitt hår gillade inte alls den affären. Det blev som en risbuske! Speciellt balsamet var otrevligt, väldigt rinnigt och gjorde knappt av eller till.

MEN så kan jag ju fått fel produkter för mitt hår också. Don’t let me avskrämma! Flaskorna är ju grymt snygga iaf, och dom luktar gott!

hm! fast när det kommer till kritan så är ju flaskans design och produktens eventuella väldoft helt klart sekundära egenskaper. det absolut viktigaste är ju att håret INTE blir som en risbuske :/

jag använde mop-serien för torrt hår och tyckte det var bra, men kanske inte super. inget speciellt, men ingen risbuske i alla fall. luktade otroligt gott och var drygt, men jag har inte köpt det igen.

Naaw tack sötis!

Tråkigt att folk inte direkt gillar det här, får hoppas att mitt hår är ett undantag… Annars får jag ge mig vidare i den ekologiska jakten…

ja, det är ju olika för olika hår! hoppas hoppas!

Kommentera

sweet tooth annie.



bloglovin



Maila mig

Kalender

april 2009
M T O T F L S
« Mar    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

RSS Last.fm

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Blog stats

  • 17,953 hits

Stuffs

