whinar dot wordpress dot com

en annan grej jag är nyfiken på:

Posted on: 06 april 2009

ren

ren skincare! innehåller inte syntetisk parfym, petrokemiska ingredienser, sulfater, animala ingredienser, silikoner eller parabener. bara sånt som är relevant. känns asbra ju. fast jag överger inte gärna dermalogica.

3 svar to "en annan grej jag är nyfiken på:"

*hakar på girl talk*

azzå, jag testade deras body lotion på pumpflaska när jag skulle köpa ny sist, och kunde inte TRO hur skön och goo den var!! O_O däremot kostade den typ 350 bananer, vilket jag inte tänker lägga på en fucking body lotion. 250 är nog min gräns! amen.

REN’s produkter luktar urgottigt! Jag har testat en del ur deras sortiment ett tag nu och kommer köra en recension lite längre fram. Rengöringen, både för torr och normal hy, är helt underbart härliga! Men de är inte särskilt effektiva på att ta bort makeup, så där skulle jag definitivt hålla fast vi dermalogica. Deras fuktighetskräm däremot, lovely …

maria: oj. den låter verkligen riktigt ”skön och goo”, när du säger att jag inte kan TRO hur skön och goo den var… fast bodylotions använder jag nästan aldrig faktiskt! haha kanske är därför jag har bacne… men jag är fortfarande nyfiken!
sofia (heartcore): vet du nåt om serien för blandhy då? för det är typ det jag funderar på… det är dermalogica som gäller ett tag till, har köpt stora flaskor för nån månad sen bara. men sen kanske?! WE NEED CHANGE.

Kommentera

sweet tooth annie.



bloglovin



Maila mig

Kalender

april 2009
M T O T F L S
« Mar    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

RSS Last.fm

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Blog stats

  • 17,991 hits

Stuffs

