whinar dot wordpress dot com

4:e april

Posted on: 04 april 2009

häj häj. jag gjorde om lite! nu är bloggen lite mer clean och sansad, känns bra i väntan på den ordentliga makeovern. jag gjorde även en ny favicon, men den verkar inte synas. såhär ska den se ut iallafall, hojta gärna till när den dyker upp! försök att ignorera att vissa av bilderna försvinner ut i marginalen och att bilderna har en grå ram. det är ingenting jag kan ändra på i nuläget. men det gör mig oerhört frustrerad. >______< SKITSAMMA

efter jobbet åkte jag hem till cajsa en snabbis och hämtade upp nätsladden till min laptop som jag glömde hos henne efter vår fest, så nu är jag och min älskade dator återförenade igen! jag fick även med mig alla vinflaskor jag fick i present, så nu tänkte jag ta och varva ner med en liten flaska cava och arkiv x.

dsc_0967

gotte! puss hej!

Etiketter:

3 svar to "4:e april"

fint det blev då!
uuuhuu såg precis sista avsnittet av säsong sju, fan vad deppigt det var. du har väl sett alla säsonger? inte jag, vill knappt veta hur det är utan mulder:C

tack skaru ha! fast jag är långt ifrån nöjd, alla färdiga teman som finns att använda gratis på WP är begränsande… men det fixar sig sen!

jag har sett alla säsonger, ja! jag blev också totalt nere av det avsnittet, men vet du vad? det BLIR faktiskt inte sämre! have a little faith 🙂

åååååååh xf. måste nog dra av något avsnitt nu asså.

Kommentera

sweet tooth annie.



bloglovin



Maila mig

Kalender

april 2009
M T O T F L S
« Mar    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

RSS Last.fm

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Blog stats

  • 17,990 hits

Stuffs

