whinar dot wordpress dot com

hej hej

Posted on: 03 april 2009

namnlos2hej, jag är lite gladare idag, för jag är ledig.

asså det har gått asbra för den här bloggen i uppstarten, fick stats de första dagarna som jag aldrig har sett på den förra. nu har dessutom whinar gått förbi ifyoureintoit på bloggtoppen och även på bloggportalen. kolla på bilden till höger med extremt kass kvalitet. om du inte är intresserad av statistiken kan du göra det för att få dig ett gott skratt över mina obefintliga skills i paint.

igår stängde jag på jobbet igen. det som ska ta 30 min har tagit 2 timmar för mig och jag var fast besluten om att jag minsann skulle banta ner tiden mina stängningsrutiner tar med MINST hälften. kom till slut därifrån 15 min tidigare än dagen innan, vakten som ska patrullera i gallerian under natten gav mig en applåd, haha.. dock tajmade jag både saltsjöbana och t-bana så jag vann ändå 30 min totalt. sen kom jag hem och nisse var världens bästa. jag får tydligen inte skriva om honom men jag ville ändå få fram att han är världens bästa.s_u_01_10270_01_03

jag märkte att jag fick väldigt mycket färre besökare och typ inga kommentarer när jag whinade. tolkar det som att ni inte är intresserade av whinande. ska försöka låta bli att whina på whinar.wordpress.com. hahahaha.

Kommentera

sweet tooth annie.



bloglovin



Maila mig

Kalender

april 2009
M T O T F L S
« Mar    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

RSS Last.fm

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Blog stats

  • 17,991 hits

Stuffs

