whinar dot wordpress dot com

toys

Posted on: 28 mars 2009

ett kort ord om layouten förresten! jag är inte heller ett fan av den! den är för pastellig och rörig och framförallt alldeles för smal. jag vill ju kunna frossa i stora, breda bilder; typ 700 pixlar breda ska de kunna vara! just nu får  bara 500 pixlar plats. jag måste vänta till löning (eller skatteåterbäring, hehe) innan jag kan ändra nånting, det kostar ju här på wordpress. men jag har, efter en dag här, insett att det är värt det! so bare with me.

2 svar to "toys"

*lägger till i reader*

Kommentera

sweet tooth annie.



bloglovin



Maila mig

Kalender

mars 2009
M T O T F L S
    Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

RSS Last.fm

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Blog stats

  • 17,990 hits

Stuffs

