whinar dot wordpress dot com

don’t leave me hangin’

Posted on: 27 mars 2009

hallå! säg nånting… jag vill veta att ni finns där ute nånstans!

3 svar to "don’t leave me hangin’"

nu vill jag ju inte erkänna att jag snokar, men har för mig att jag sett länken: http://collectorofawesome.wordpress.com/ nånstans tillsammans med ditt namn. eller har jag blandat ihop det hela nu?

sen är det självklart kul med nystart även om jag måste erkänna att jag kommer sakna din gamla blogg ju 😦

lejnox: jo, collector of awesome var en testblogg jag gjorde. ville mest paxa namnet, haha. men den är dold och inaktiv! detta är den som gäller. och vaddå, du behöver inte sakna min gamla blogg, jag kommer skriva exakt samma skit här! och sen ska jag styra upp custom CSS så jag kan fixa layouten. 😀

sofia: klart jag tar med mig dig!

hallå! jag hör dig, ser dig och är tacksam att du tog med länken till mig till din nya 🙂
nu ångest-sova inför imorgon. klockan 16:30 är jag en fri kvinna.

Kommentera

sweet tooth annie.



bloglovin



Maila mig

Kalender

mars 2009
M T O T F L S
    Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

RSS Last.fm

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Blog stats

  • 17,953 hits

Stuffs

